Ingatlanirodai szoftver ingatlanirodákkal közösen fejlesztve és tesztelve

Nyilvántartó szoftverünket folyamatosan fejlesztjük partnereink igényei és javaslatai alapján

Az „Ingatlan-nyilvántartó” rendszer ingatlanközvetítőknek, ingatlanirodáknak és ingatlan-beruházóknak kínál teljes körû informatikai megoldást. Egységként kezeli az ingatlanokhoz kapcsolódó valamennyi adatot, támogatja a csapatmunkát, komplex irodai funkciói mellett nincs szükség más ingatlanszoftver használatára az ingatlanközvetítői munka professzionális elvégzéséhez

Webalkalmazás a "felhő"-ben

Nagyfokú adatbiztonság, mobil munkakörnyezet

Az ingatlan-nyilvántartó egy "felhő" alapú szolgáltatás. Nincs szükség telepítésre, bárhonnan futtatható egy internet böngésző segítségével: irodából, otthonról, okostelefonról. A program és az adatbázis távolról elérhető magas adat-biztonságú szerverparkban fut. Adatai biztonságát hardveres RAID alapú, tükrözött háttértárak és magas rendelkezésre állású, iparági vezető hardver gyártók eszközei garantálják, a folyamatos működést képzett szakemberek biztosítják.

Szüksége volna az ingatlanok adataira vagy fotóiára, de a jelenlegi nyilvántartása az irodai gépen van?

Teljes mobilitás: a rendszer egy felhasználónév és jelszó ismeretében gyakorlatilag bármilyen internet kapcsolattal rendelkező számítógépről illetve “okos” telefonról használható. Otthon, irodában, vagy akár egy megbeszélésen.

Tart attól jelenlegi helyzetében, hogy ha az irodai számítógép elromolna, akkor az adatok és fotók megsemmisülnek?

Magas fokú adatbiztonság: az adatok biztonságos tárolásához nincs szükség drága adatmentő egységekre, hozzáértő rendszergazdára. Egyrészt a központi szerver több pontos mentési megoldásával az adatvesztés esélye nagyságrendekkel alacsonyabb mint egy helyben telepített megoldásnál, másrészt a magas fokú titkosítással védett adatok nem kerülhetnek rossz kezekbe.

Szeretne adatairól biztonsági mentéseket készíteni?

Rendszerünk lehetőséget ad arra, hogy Ön tetszőleges gyakorisággal lementse az adatait saját számítógépére is. Ez a mentés egy általánosan használt formátumba (.csv) gyűjti az adatokat, így az szabadon felhasználható, nem kívánjuk ügyfeleinket magunkhoz láncolni.

Szeretne mindig a legfrissebb szoftver-verzióval dolgozni?

Nincs szükség telepítésre: a frissítések, funkcióbővítések automatikusan, beavatkozás nélkül megjelennek az Ön rendszerében, akármennyi és akármilyen számítógépről is használja azt.

Nincs beruházási költség

Rendszerünket szolgáltatásként, havi díjas előfizetési konstrukcióban kínáljuk, így elkerülheti a nagy beruházási költséggel és hosszú hónapokig tartó egyedi fejlesztéseket.

Egyedi ingatlanos weboldal

Saját weboldal egyedi domain névvel

Ingatlan-értékesítésre tervezve, SEO felépítéssel

Szolgáltatásunk része egyedi weboldal üzemeltetése: nincs szükség hónapokig tartó fejelsztésre, egyeztetésre, mi megterveztük az ingatlanértékesítésre leginkább alkalmas honlap-szerkezetet. Ezt egyedi domain alatt (amit külön kell regisztrálni) teljesen egyedi, reszponzív (mobil-barát) megjelenéssel biztosítjuk az Ön számára is.
A honlap megoldásunk funkciói illetve referencia megoldásaink itt tekinthetők meg: weboldal-kategóriáink »

Könnyen áttekinthető, informatív kezelőfelület

A feladatok hatékonysága társul a munka örömével

Az „ingatlan-nyilvántartó” alkalmazás fejlesztésekor a legfontosabb szempont az átláthatóság és a könnyű, egyértelmû használhatóság kialakítása volt. Ennek érdekében használtunk minden olyan, naprakész web 2.0-ás fejlesztési elvet és technikai megoldást, mely ezt a célt szolgálja

A logikus, kényelmes kezelésnek köszönhetõen a rendszer használója jelentõs adminisztráció megtakarítással számolhat.

  • Jól áttekinthetõ kezelõfelület és adattáblák
  • Irányítópult a legfontosabb parancsokkal, adatokkal és értesítésekkel
  • Beépített automatizmusok „robotpilóták”
  • Könnyen elérhetõ funkciók, gyors hozzáférések a leggyakrabban használt elemekhez.
  • Magas felhasználói élményt nyújtó, interaktív megoldások
Informatív kezelőfelület
áttekinthető ingatlankínálat

Részletes, mégis áttekinthető ingatlankínálat

Könnyű kezelhetőség, akár 50%-kal kevesebb adminisztráció

A rendszer magja természetesen az aktuális ingatlankínálat részletgazdag, de ugyanakkor jól áttekinthető adathalmaza. Fontos szempont volt az egyszerűsített adatfeltöltés, amely logikai egységenként (ügyfél, ingatlan, megbízás), egyszerre vagy egymástól függetlenül kezelhető. Irodán belül minden ingatlant csupán egyszer kell felvinni, hozzá megbízások rögzíthetők. A „work-flow”-ba szervezett folyamatok nagyban egyszerűsítik az adminisztrációs feladatokat, így akár 50%-t is megtakaríthat munkaidejéből, így a valódi feladatokra, az ügyletek megvalósulására koncentrálhat.

Gyors és rugalmasan felépített keresés – információk pillanatok alatt

Az ingatlan kínálat természetesen csak akkor hasznos, ha abban könnyedén, logikusan és gyorsan lehet keresni, és egy konkrét kínálatot megtekintve egyben látszik minden fontos információ: az ügyfél neve, elérhetősége, korábbi megbeszélések, megállapodások, határidők, szerződéses információk, szerződés lejárta, stb.

Keresett ingatlanok, automatikus párosítás

Az ingatlanközvetítői munka másik legfontosabb információja az aktuális kereslet. Ki, hol, mennyiért, milyen ingatlant keres. Szükséges ezt az információt rendszeresen összevetni az aktuális kínálattal. Viszont ezt nap mint nap manuálisan nem lehet.
Legfontosabb funkciók, melyeket a keresett ingatlanok kezelésével kapcsolatban a rendszer támogat:

  • Keresett ingatlanok nyilvántartása, egyszerű keresése
  • Értesítés kereslet-kínálat egyezéseiről, akár a saját, akár a partnerirodák kínálatából
  • Címkiadások rögzítése
  • Megtekintési nyilatkozat nyomtatása
Automatikus párosítás

Automatikus egyezés figyelő – rengeteg időt megtakarít Önnek

Az “ingatlan-nyilvántartó” rendszer összefésüli, és megmutatja azt az ingatlan kínálatot, amelyre konktrét érdeklődő van. Irodán belül is, sőt partnerségben együttműködő irodák esetében egymás adatában is. Így nincs szükség az adatbázis rendszeres átvizsgálására, a rendszer mindig naprakész információt szolgáltat az esetleges kereslet-kínálat egyezésről. Megszabadítva Önt a rendszeres robotmunkától.

Címkiadás adminisztráció – hogy később se legyen félreértés

Ha egy érdeklődőt konkrét ajánlattal szolgálunk ki, szükséges annak naprakész adminisztrálása, hogy melyik ügyfélnek mikor melyik ingatlant adtunk ki vagy mutattunk be, illetve hogy egy adott ingatlant mikor, melyik ügyfélnek adtuk ki vagy mutattuk be. Az összegyűjtött ingatlanokról megtekintési nyilatkozat nyomtatható, illetve a címkiadás ténye visszarögzíthető.

Hirdetés áttöltés & nyomtatott sajtó

A legnagyobb országos hirdetési portálok felé

Rengeteg munkaórát takaríthatunk meg, ha az ingatlanok adatait csak egyszer kell rögzíteni az ingatlan-nyilvántartóba, és a többi hirdetési oldalra automatikusan átkerülnek azok.

A heti, havi rendszerességgel megjelenő újságokba, szórólapokba is szükséges valamilyen rendszerességgel megjelenni. Viszont a megjelentendő hirdetések összeállítása is időigényes, nagy odafigyelést igénylő feladat. Az ingatlan-nyilvántartó.hu ebben is nagy segítséget nyújt.

Hirdetési oldalak, melyekkel a kapcsolatot már kiépítettük, és ahova (érvényes előfizetés esetén) hirdetései automatikusan átkerülnek:

               

Ingyenes hirdetési oldalak, ahova a hirdetések automatikusan átkerülnek:

       
  • Országos hirdetési oldalakra automatikus adatáttöltés lehetősége
  • Az ingatlan-nyilvántarto.hu saját hirdetési portálján a helyiingatlanok.hu oldalon az aktuális kínálat ingyenes és automatikus megjelenése
  • A papír alapú hirdetési újságoknak történő adatküldés egyszerűsítése.

Együttműködés partnerirodákkal

Keresztértékesítés

Az Ingatlan-nyilvántartó.hu alkalmazást úgy terveztük, hogy maximálisan támogassa a partnerirodák közötti együttműködést. Az együttműködések kialakításával ingatlankínálatát megtöbbszörözheti a partnerek kínálata által, saját kínálatát pedig megoszthatja a többi partnerrel. Ezzel a “hálózatos” együttműködéssel sokkal kisebb az esélye annak, hogy egy ügyfelet nem tud kiszolgálni. A jutalékmegoszlást pedig szintén kezeli a rendszer.

Csak azt osztom meg, amit akarok: fontos természetesen az is, hogy ne minden megbízást lássanak a partnerek, csak amit engedélyezünk, illetve azoknak is csak a nyilvános adatai.

Partnerirodák együttműködése

Az együttműködés nem kötelező, csak lehetőség

Természetesen a partnerség csak lehetőség. Ha Ön nem akarja, akkor nem kell használni ezt a funkciót, a kínálatát senki nem fogja látni a saját iroda felhasználóin kívül.
A partnerség érdekében a rendszer támogatja:
  • A rendszert használó irodákkal partnerség beállítása (célszerűen az azonos városban működő irodák között)
  • A partner megosztott kínálatának nyilvános adataihoz való hozzáférés
  • A partneriroda kínálatának, jól megkülönböztetett megjelenése a rendszerben
  • Saját kínálat meghatározott hirdetéseinek megjelentetése a partnerek rendszerében
  • A partneriroda hirdetésének kiajánlása
  • Jutalék megosztás mértékének beállítása és automatikus számolása

Alaprajz készítés

Gyorsan, egyszerűen, szépen

Az alaprajzkészítés nem könnyű feladatát is támogatja az ingatlan-nyilvántartó rendszer. Könnyen használható, professzionális alaprajz készítőnkkel percek alatt elkészíthető a méretarányos, tetszés szerint részletezhető alaprajz.

Ügyvitel és ügyfélkezelés

CRM funkciók az ingatlan-nyilvántartóban

Úgy alakítottuk ki a rendszert, hogy az iroda tevékenységében szereplő valamennyi feladatot egy kezelőfelületen elláthassa.

Ingatlanirodai CRM rendszer

Nincs többé elhanyagolt vagy elfelejtett ügyfél! Állítsa be hogy az Ön irotdájában hány naponta szükséges minden ügyféllel a kapcsolatot tartani, és a rendszer automatikusan értesíti a határidőkről, teendőkről. Emellett tetszés szerint létrehozható kategóriákba sorolhatja ügyfeleit: ahogyan az Ön üzleti folyamata megkívánja.

Ügyfélkezelés

Megbeszélések dokumentálása

Ügyfélkapcsolati modullal az összes megbeszélés, megállapodás rögzítése és gyors visszakereshetősége már az első megkereséstől. Így másodpercek alatt visszakereshető, hogy egy ügyféllel mikor mit beszéltünk, miben maradtunk.

Belső naptár, határidőnapló

A beépített naptár lehetőséget biztosít megbeszélések, határidők rögzítésére, automatikus riasztások beállításával

Belső üzenetkezelés

Belső, titkosított üzenetkezelés az iroda és partnerirodák munkatársaival való gyors és áttekinthető kommunikációhoz. Így az egymás közötti kommunikáció is rendszeren belüli, nincs szükség külső szoftverre.

Tovább a funkciókat összefoglaló táblázathoz

Ingatlanszoftver és ingatlanos honlap készítés ingatlanirodáknak

Regisztráció